From WP to Blogspot

Pindah lagi? Ho yeahh! Hehehe... Aku bosan la dengan WP. Ini tak boleh, itu tak boleh, semua tak boleh! I miss Blogspot so much, u know! Miss blogspot like I miss Him. Ahaks.

Erm... agak-agaknya dah berapa ek akaun blogspot aku? Blog? Hahaha. Ada yang public, ada yang private. Ada yang aktif, ada yang tak. Hehehe. Best jugak ada banyak-banyak. Kan hidup kita ni macam drama. So ada variasi topik la kan? Klimaksnya? Aku pun tak tahu di mana aku save klimaks kisah hidup aku. Mungkin di sini. Atau di sana? Atau di sinun. Mungkin certain blog aku dah privatekan tapi aku belum delete. Kalo free aku baca balik, singkap balik kisah-kisah lama. Seronok jugak, ada yang pahit, ada yang manis, ada yang masam, ada yang kelat. That's life kan? Kalo takde pelbagai rasa tak seronok la life kita ni. Sementara kita masih dipinjamkan usia untuk menjadi khalifah di atas muka bumi ni, selagi itulah kita tidak harus mempersia-siakan hidup kita yang sementara ni.

Mungkin ada yang marah aku dalam diam sebab berpindah-randah. Rasanya baru bulan lepas aku pindah ke Wordpress sekarang dah pindah lagi. Hehehe. Begitulah aku, selagi aku tak dapat apa yang aku nak, aku takkan puas. Kita selalu macam tu kan? Ooops, mungkin bukan anda. Tapi yang aku maksudkan majoriti MANUSIA termasuklah insan yang bernama mim ya ra alif ini.

pss.. sunyi tanpa dia

7 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. ~ rumah baru, YEAYY.... hhehehe.. cantik la layout MC nie? suka sangat... gedikss gitu.

    tunang MC still kat KL lagik ker? ~

    ReplyDelete
  2. ye ke? thanks.. gedix eh? hahaha

    aah la amy... td cal die nk naik eye on Malaysia.. x hajak... menci..

    ReplyDelete
  3. ~ wah... dah siap naik eyes on malaysia plak tuh. amy pun tak naik2 lagik tau.... ~

    ReplyDelete
  4. mc pn lom jugak... hehehhe... ye la diorang mlm free... tu yg member2 ajak jenjalan tuh..

    ReplyDelete
  5. kak, tahniah utk launching blog br ni ye... huhu. biasalah pindah2 ni. diya paham. eheh [sbb mmg slalu pindah2 jgk :p ]

    ReplyDelete
  6. huhu..

    TQ diya sbb memahami... hehehe

    ReplyDelete
  7. sy pn dlu wat wp....
    berbayar...
    skrg da br2kar blogspot....
    free je...
    2 pn x puas ati 2...
    da delete...
    cme laman blogger je de....

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form