9 comments
  1. ~ tajuk cam best jer.. tak penah dengar lagik lagu nih. ~

    ReplyDelete
  2. amy,
    dgr la..klik button play tu

    ReplyDelete
  3. isk2.. dulu makluk tuhan paling seksi.. ni paling cantik plaak ek..

    uwaaa speaker umah dah rosaaak.. canner nak dengau :(

    ReplyDelete
  4. lor.. ciannye
    bistu xleh dgr la ek?

    ReplyDelete
  5. meterial yang dah biasa kita dengar dari dhani dan dewa19.jelas ada adunan mizik rock yang keras dgn susunan muzik yang segar dan berbau techno ala2 hybrid rock.tapi masih tetap karya yang hebat dan bagus.mungkin mula dengar agak pelik tapi kali2 dengar baru dapat feel lagu ni...geren banget

    ReplyDelete
  6. mula² mek ingatkan apa lah tek
    ingatkan tak ngan ngerepak ttg ppuan indon tek..hahaha

    duhal lagu...alu terus laju jak mek click downlod link ya..hehe :P

    ReplyDelete
  7. red akak zie
    uiks.. ada ka patut
    hahahaha
    dh dgr?
    ok x?

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.