3 comments
  1. anak i ilham de gak, tp dkt blkg bdn, agak2 sama bsar ngan madihah gak..tp bru tau nama nya strawberry hemangioma..tenks 4 ur good info..
    dulu jumpa doktor,dia xckp plak nama pe..dia cuma ckp, x pyh risau, cuma tanda lahir biasa..
    lgpun my bro pun ada tanda mcm tu serupa dkt tmpt yg sama..

    ReplyDelete
  2. mmg ramai jugak member yg sy kenal yg bb diorang ada strawbery hemangioma ni... semua ckp akn hilang bila masuk 1-2 thn.. so xde le risau sgt.. lgpun yg ada kt pp iman nih jd pemanis lak... kalo ke mana2 mst org tegur... cina pn tegur.... fengshui bagus punya... cina ckp... heheheh

    ReplyDelete
  3. ooo terima kasih, kagum btl dgn org yg pandai buat entry berguna mcm ni, taktau cikOni punya tanda lahir yg mana satu. haha. rasa yg warna lbh dominan dr warna kulit asal ;) mcm umi dia.

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.