Siri Program Latihan 1 Malaysia anjuran Kolej Komuniti Mas Gading

Ini ialah iklan khidmat komuniti dan akan melekat di sini buat sementara waktu. Sila scroll untuk entri terkini. Terima kasih.

Kami, Kolej Komuniti Mas Gading menyediakan program Latihan 1 Malaysia untuk komuniti di sekitar bandar Bau, Batu Kawah, Matang, Serian dan Kuching.

Untuk mengetahui apakah program latihan yang ditawarkan, anda dipelawa untuk LIKE page Kolej Komuniti Mas Gading seperti di bawah dan dari situ anda boleh mengetahui jadual untuk latihan 1 Malaysia yang berlangsung setiap minggu di Kolej Komuniti Mas Gading dan di kawasan sekitarnya.


Yuran penyertaan ialah RM1 per jam. Kepada yang berminat, anda boleh respon di page Kolej Komuniti Mas Gading atau menghubungi Penyelaras Kursus Pendek di 082-763730.

Penyertaan secara berkumpulan adalah dialu-alukan. Sekiranya jabatan/persatuan/pertubuhan ingin menyertai program ini dan ingin kursus dibuat di tempat mereka sendiri, pihak kolej boleh mempertimbangkan perkara ini.


Kolej Komuniti, Peneraju Komuniti Berilmu & Berkemahiran



Kami ialah institusi pengajian tinggi awam di bawah Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia dan beroperasi di Lot 742-750, of Parent Lot 726, 94007 Bau, Sarawak, 8 am - 5 pm (berhadapan dengan Siti Cafe)



1 Comments

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

  1. salam kak mira...
    pakaba??
    lamak dah sik jenguk ke page ktk tok...
    sik tauk la ktk stil ingt ngn kmk sik/..
    dah ada baby dah nya paduhal..
    adeh..cpt jak masa berlalu...

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form