5 comments
  1. Iyer laa macam serasi HH & DN ni..
    Kalau betul dan ada jodoh mereka apa salahnya kann Kak Mim..
    Kita doakan yang terbaik untuk mereka berdua.

    ReplyDelete
  2. I am LZ & Shuhaida,

    Kan?? Nmpk sgt HH tu mcm suka sgt kt DN.. hehehe.. tapi sweet je walaupun DN tua dpd HH

    ReplyDelete
  3. mub sidak berjodoh bagus la ya..

    sama padan dan sama bidang gik ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. DN x pnh kena gosip ngn cmtok..bila IG sidak dikpun yg dh ngeso nk gitok excited jak rs ati koh

      Delete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.