2 comments
  1. haha, setiap lagu, pasti ada kisahnya, sama lah dengan saya..kadang kadang dah lupakan dah peristiwa , tapi bla dengar lagu, terus di bawa ke zaman tahun ni...dah macam time travellers pulak..haha

    paling suka dengar sketsa , aku dia dan lagu ...waktu petang radio melaka..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau xde semalam, xde lah hari ni.. Sekali sekala xpe lah jgn je x boleh move on lgsg.. Kan? Kan?

      Delete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.