Follow Us @soratemplates

14/01/2020

Monolog 4

Tetiba rasa down sangat.
Cam malas sangat nak kerja.
Macam takde 1 pun yang berfaedah.
Bila balik umah rasa nak marah jer.
Tak suka perasan camni.

Kekadang kalau jadi outspoken sangat pun orang tak suka kita.
Apatah lagi rebellious.
Tapi takkan nak jadi lembu dicucuk hidung.
Makanya mau jadi apa?
Yes No. Yes No.
Itu sebenarnya yang orang suka.
Tapi kita pun ada pendapat kita jugak.
Takkan nak yessssss je memanjang.

Hmm... susahlah.




2 comments:

  1. Betul tu, takpa walaupun berseorangan , just be yourself. dont worry, ignore them,

    saya dah rasa perasaan ini, apa yang penting, doa dan dekat diri dengan Allah,allah akan hantar orang yang baik pada kita, percaya lah...

    remove hate people from your life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya allah.. Skrg family first.. Lantak pi lah bak kata org utagha

      Delete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥