Follow Us @soratemplates

22/04/2021

Jom Membaca Bersama 10 Minit

Mohon spam gambar ya untuk support program  JOM BACA BERSAMA UNTUK 10 MINIT di rumah. 








Semua gambar dihantar ke group sekolah. Manalah tau tersangkut termenang ke. Hehehe.

#PustakaNegeriSarawak
#SarawakStateLibrary
#BacaRekaCemerlang
#ReadInnovateExcel
#MalaysiaMembaca
#SarawakMembaca
#JomBaca2021
#jombacaswk2021

12 comments:

  1. seronok tengok gambar diorang membaca.. membaca jambatan ilmu

    ReplyDelete
  2. Bagus masing-masing rajin membaca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus tu mmg bagus tp kopak jugak lah 😂😂😂

      Delete
  3. hari ini ye kak, lupa lak selalu library kat jupem ni buat... tapi tahun ini senyap pulak

    ReplyDelete
  4. membaca tidak pernah merugikan :)

    ReplyDelete
  5. Hobi yang bagus. Semoga tersangkut termenang

    ReplyDelete
  6. selamat membaca kepada semua

    ReplyDelete
  7. Saya sertai program ini di perpustakaan Melaka. Mereka jemput, kita datang le.. ��

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥