Follow Us @soratemplates

30/06/2021

Wordless Wednesday: Jika Hendak Melentur Buluh

Ajar anak bujang masuk dapur.
Abang Irfan, 9 tahun

15 comments:

  1. Bagusnya kecik-kecik dah rajin masuk dapur. ๐Ÿ‘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg selalu dipaksa buat keja rumah ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      Delete
  2. bagusss ni
    biasakan diri yg mudah2 dulu kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sapu sampah, sidai baju, kemas meja lps mkn dh pro.. ni nk biasakan masuk dapur pulak kak

      Delete
  3. Iman masa kecik2 dulu macam ni la, suka tolong kat dapur, pernah dulu dia kata nak potong sosej ni, Sk tinggal sekejap, nasib baik cepat tengok, rupanya dia potong pisau terbalik, jari atas pisau, nasib tak terpotong, adeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iman sy pun penah mcm tu kak ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ terjerit mak nya nengok nasib x apa2 ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      Delete
  4. dr kecik dh ajar masuk dapur..bgs tu..

    ReplyDelete
  5. memang kene ajar dari kecil, kalau tidak sampai ke besar semua tak tahu

    ReplyDelete
  6. Bagus2.....
    pasni dia plak ajar mama masak ye :p

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..senang ibu nanti :)

    ReplyDelete
  8. Kalau rajin bimbing, nanti lebih cekap masak dari ibu hihihiii.

    ReplyDelete
  9. Besar nanti dah boleh jadi tukang masak terkemuka.

    ReplyDelete
  10. Good job Abg Irfan. Anak bujang ammi pun kalau nak telur dadar telur mata silalah goreng sendiri. Dah goreng Sila cuci semuanya. Jangan berani tinggal2 je hahaha

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥