Throwback Thursday: Never Had A Dream Come True

Hari ni rasa nak berjiwang-jiwang pulak
Kasi chancelah ye.. hihi

Masa habis kelas pagi ni terus je on Kool.fm
Terdengarlah lagu zaman kampus ni
Mula-mula tak ingat tajuk lagu
Tapi familiar sangat sebab memang lagu ni antara lagu favourite zaman di kampus dulu
Cuma bezanya dulu masa zaman kampus saya tak kenal lagilah Encik Suami
Jodoh zaman dah bekerjaya lah katakan.. hehe

S Club 7 - Never Had A Dream Come True

Everybody's got something
They had to leave behind
One regret from yesterday
That just seems to grow with time
There's no use looking back, or wondering
How it could be now or might've been
All this I know
But still I can't find ways to let you go
I never had a dream come true
'Til the day that I found you
Even though I pretend that I've moved on
You'll always be my baby
I never found the words to say
You're the one I think about each day
And I know no matter where life takes me to
A part of me will always be with you
Somewhere in my memory
I've lost all sense of time
And tomorrow can never be
'Cause yesterday is all that fills my mind
There's no use looking back, oh wondering
How it should been, now oh might've been
All this I know
But, still I can't find ways to let you go
I never had a dream come true
'Til the day that I found you
Even though I pretend that I've moved on
You'll always be my baby
I never found the words to say
You're the one I think about each day
And I know no matter where life takes me to
A part of me will always be with you
You'll always be the dream that fills my head
Yes you will
Say you will
You know you will oh baby
You'll always be the one I know I'll never forget
There's no use looking back, oh wondering
Because love is a strange and funny thing
No matter how hard I try and try
I just can't say good bye
No no no no
I never had a dream come true
'Til the day that I found you
Even though I pretend that I've moved on
You'll always be my baby
I never found the words to say
You're the one I think about each day
And I know no matter where life takes me to
A part of me will always be with you
Source: LyricFind
Songwriters: Cathy Dennis / Simon Ellis



Back to topic Throwback Thursday 
Layankan aje 2 keping gambar 2 manusia yang sama dari tahun yang berbeza ni

Gambar 13 tahun yang lepas di tahun 2008

Gambar terkini yakni semalam 10/11/2021

Nampak sungguh beza 2 ketul manusia ni
Sengajalah tunjuk kat kakak Iman gambar zaman Ayah Ibu muda-mudi
Of courselah zaman dulu Ayah masih berambut
Bila Iman tengok gambar Ayah berambut terus dia buat muka "eew"
Adoi laa... dia kata biarlah Ayah Ibu macam sekarang
Takmo Ayah Ibu yang dulu
Habis tu takde zaman dulu, takdelah sekarang
Macam manalah pulak nak oi!

Tapi satu je yang semua orang akan bersetuju kot
KITA SEMUA ADA SEJARAH - PERNAH KURUS!
Siapa setuju?







Post a Comment

8 Comments

  1. Terserlah mudanya, tapi sekarang makin anggun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin life begins at 40 kot kak.. eh mcm blog uncle gedek pulak kan? hehehe

      Delete
  2. Hahaha comel Iman. Mahu Ayah Ibu macam sekarang. Lagu yang Kakmim kongsi ni memang menggamit memori betul. Samalah kita, zaman-zaman belajar dulu... kalau keluar lagu ni kat radio memang happy sangat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? dulu kan zaman winamp mmg asyik ulang lagu tu je.. haha

      Delete
  3. Hehe dua2 comel..
    Mmg dulu sama2 kurus.. puluh tahun kemudian kembang sana sini..tu normal la kan..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. faktor umur.. hehehe... semua member pun majoriti macam tu.. kalau tgk ada yg makin kurus tu hmm mungkin x brp sihat kot..

      Delete
  4. Suka gak lagu ni. Setuju sangat! Sejarah kurus yang tak pernah dilupakan. Tapi nak menuju ke sejarah tu banyak halangan betul. Tak banyak beza kakmim dulu dan sekarang cuma saiz je berbeza :)

    ReplyDelete
  5. lagu zaman sekolah ni. Esok gi karok nak nyanyi lah. hehe

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥