Wordless Wednesday: Jambatan Gantung


Hello Disember bulan cinta!
Jeles tengok orang bercuti sana sini
Tapi saya tetap di sini
Dengan kerja tak pernah habis

Jambatan Gantung di Petra Jaya
Dah macam ala-ala di Putrajaya jugak dah

 

Post a Comment

16 Comments

  1. cantik..nama pun dah dekat2 tu..petrajaya & putrajaya

    ReplyDelete
  2. jadilah tengok gambar kakmim belanja. Entah bila dapat sampai Kuching

    ReplyDelete
  3. cantik nya bila waktu malam... bila lah nak sampai ke sana agaknya

    ReplyDelete
  4. sangat cantik jambatan pada waktu malam

    ReplyDelete
  5. Cantek waktu malm... Ntah bila nk smp kuching lg ni...

    ReplyDelete
  6. Uncle pun tak cutiiiii..... huhuhuhu

    ReplyDelete
  7. Cantik berlampu waktu malam. Sama tapi tak serupa. Nama pun dah seakan sama dah kan, beza e dan u je. Petra dan putra.

    ReplyDelete
  8. Hai Mim..semoga sihat..
    Ma sha Allah cantiknya...Betul la ...ingatkan Putrajaya tadi..rupanya Petrajaya...hihihi

    ReplyDelete
  9. Lampu dia tu, memang nampak cantik :)

    ReplyDelete
  10. Cantiknyaaaaaa......suka la tengok jambatan tu...

    ReplyDelete
  11. saya pon tak ke mana2 kak. asik keje jer, buhsan gak hidup macam ni.. hahaha.. Kak, kat Putrajaya xde jambatan macam ni...

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥