Esok Sekolah!

Kisah seram pendek
Esok sekolah!!
Baru nak cari tudung sekolah, eh.. jahit nametag daa..

Testing sat tudung anak
Sesambil nak check..
Lurus tak jahitan name tagnya


Nasib okay.. lurus
Takdelah sakit mata memandang
Ada beberapa tahun lagi ni..
Masih memerlukan skill menjahit nametag secara manual

Korang pulak macam mana?
Nametag sekolah anak jenis yang main iron ke kena jahit?
Saya takde mesin jahit, terpaksa jahit manual
Nasib la sekolah Awan & Alan guna nametag yang jenis iron kat baju
So yang 2 orang lagi tak perlulah berpinar mata nak menjahit




 

Post a Comment

10 Comments

  1. sya pun aritu siap menjahit tapi nasib Aiyan minggu ni pakai baju sukan je

    ReplyDelete
    Replies
    1. oklah tu dana... siap awal dh.. akak br nk jahit mlm td... hihihi

      Delete
  2. Sekarang memang nametag guna yang jenis jahit atau yang iron tu ye? Tak guna yang pakai pin dah ke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah naniey... semua pakai jenis mcm tu je skrg

      Delete
  3. eh mak pulak yg pakai tudung anak tu hehe

    ReplyDelete
  4. selamat kembali bersekolah untuk anak-anak dan emaknya jugak

    ReplyDelete
  5. ahahhah comel dia pakai tudung sekolah ye :p

    ReplyDelete
  6. PH pakai gam uhu je kakmim 🤭 Tak pandai jahit kemas-kemas, lagi stress adalah haha...

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥