15th Anniversary



1 Ogos 2007 - 1 Ogos 2022
Happy 15 years anniversary to me!!
15 tahun dah berkhidmat dengan kerajaan Malaysia
2x APC sepanjang 15 tahun servis
Tahun 2011 dan tahun 2021
Syukur alhamdulillah
Nikmat apa lagi yang hendak didustakan
Semoga terus istiqomah dearself

Kalau dah dapat ni macam kena mohon lagi lah kot kenaikan pangkat? Baru je rasa nak stop setakat ni saja. Hmm.. 

Yeah.. yours truly lagi. Takde majlis peringkat jabatan, nasib dulu-dulu pernah merasa terima sijil bersama rakan-rakan seperjuangan dari seluruh institusi di Malaysia. Jadilah. Adalah jugak kenangan sepanjang dalam perkhidmatan awam.

 

Post a Comment

11 Comments

  1. Tahniah mim semoga siccess slalu

    ReplyDelete
  2. Tahniah mem. Semoga segala urusan kita sentiasa dipermudahkan hendaknya. Aamiin..

    ReplyDelete
  3. Tahniah kakmim, semoga maju jaya! :)

    ReplyDelete
  4. wah tahniah kakmim lama berkhidmat

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah tahniah Kakmim 🌹
    Moga terus bersemangat utk menabur khidmat bakti!

    ReplyDelete
  6. tahniah kak, sama lah dana pun dah 15tahun di jupem ni. Cuma dana lapor diri april 2007

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah. moga terus dimurahkan rezeki. dapat hadiah tak ni?

    ReplyDelete
  8. Tahniah, Kakmim! Moga terus seronok berkhidmat :)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah.. Tahniah Kak Mim..

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥