10 comments
  1. ~ adeh, amy malas nak amik tahu pasal hal politik nih. sebab nya cam ntah apa-apa jer.. ~

    ReplyDelete
  2. politik..
    politik...
    btul kate kak amy...
    mmg x amik tau pun..
    kikihkihkih

    ReplyDelete
  3. I have visited ur blog ..

    Nak pix anak beruk tu .....

    ReplyDelete
  4. eh! dah ada domain sendiri rupanya :D

    ReplyDelete
  5. politik malaysia smakin dramatik & konspirasi

    ReplyDelete
  6. sesapa please la buat buku pas nih,
    pastinya best seller :)

    the whole story,
    the whole conspiracy,
    the whole secrecy,
    the hole...

    ReplyDelete
  7. kat jabatan kita pun ada yg gila kuasa kan MC...
    uhuksssss

    :D

    ReplyDelete
  8. biarla dia mira.. kita ni bole doakan yg terbaik je la..
    selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  9. politik... politik.. semuanya.. no komen.

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.