Follow Us @soratemplates

27/08/2008

Dub dab dub dab

Jantungku berdegup kencang

Bagi yang gemar mengikuti perkembangan
Panas sejuk
Blog-blog politik
Suara rakyat sekarang
Macam-macam
Yang telah digembar-gemburkan
Dengan tarikh
16 September 2008

Apakah yang bakal terjadi pada tarikh ini?

Dub dab dub dab..
Dub dab dub dab..

Penat dengan percaturan politik sekarang
Nak berkhidmat untuk rakyat?
Atau memeningkan rakyat?

Bersama menghitung hari
Bersama juga menjawab persoalan nanti
Siapakah yang berjaya memiliki
Tanah bekas jajahan Portugis dan Inggeris ini

Kesian kesian
Maruah negara semakin tercalar
Kerana pemimpin yang kononnya dipuja-puja

Wakakakaka
Semuanya dah gila kuasa

:mHurm:

psst... semoga semuanya selamat

10 comments:

  1. ~ adeh, amy malas nak amik tahu pasal hal politik nih. sebab nya cam ntah apa-apa jer.. ~

    ReplyDelete
  2. politik..
    politik...
    btul kate kak amy...
    mmg x amik tau pun..
    kikihkihkih

    ReplyDelete
  3. I have visited ur blog ..

    Nak pix anak beruk tu .....

    ReplyDelete
  4. eh! dah ada domain sendiri rupanya :D

    ReplyDelete
  5. politik malaysia smakin dramatik & konspirasi

    ReplyDelete
  6. sesapa please la buat buku pas nih,
    pastinya best seller :)

    the whole story,
    the whole conspiracy,
    the whole secrecy,
    the hole...

    ReplyDelete
  7. kat jabatan kita pun ada yg gila kuasa kan MC...
    uhuksssss

    :D

    ReplyDelete
  8. biarla dia mira.. kita ni bole doakan yg terbaik je la..
    selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  9. politik... politik.. semuanya.. no komen.

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥