Follow Us @soratemplates

12/09/2008

Tag: Sesi selongkar handbag

:pandaGeli_14:Tadaaaa...! Aku kembali lagi di tengah hari Jumaat ni nak menjawab tag daripada Kak Risanur. Hehehe.

Tag ni nak selongkar apa yang ada dalam handbag korang. Lepas ni kalo korang kena tag, korang kena:
  1. Snap apa yang ada dalam handbag korang
  2. Listkan barang-barang tu satu-persatu
  3. Kena tag blogger lain mengikut kuantiti barang dalam hangbag korang tu
Contohnya kalo ada 18 barang dalam handbag korang, kena la tag 18 orang yang lain. Ok tak?

Dan memandangkan semua orang kat bilik aku dah keluar, ada yang masih kat kelas, ada yang pi solat Jumaat, ada yang pi lunch, so aku pun snap ler piccas harta-karun yang ada kat dalam handbag aku.

Jom selongkar! :laugh:
Benda yang wajib ada dalam handbag setiap wanita. Cheh! Wanita tu. Ekeke. Purse la apalagi kan? Walaupun RM tak banyak tapi purse tu wajib ada sebab lesen, IC, harta-karun lelain dok dalam tu.


Handphone SE pemberian tunang aku. Wajib ni takleh lupa. Kalo lupa, abis la rasa terputus dengan dunia luar. Ahaks.


Ini cermin ajaib nenek kebayan. Ekekeke. Nak tengok ada taik hidung tak bergantung kat hidung. Hahaha.


Compact powder ZA. Nak tempek-tempek kat muka supaya tak berminyak sebelum masuk kelas. Wakakaka.


Buku nota kecik (1) ni memang dah lama dok dalam handbag aku. Kalo aku tukar handbag, dia ni mesti ikut jugak. Hehehe.


Buku nota kecik (2) ni wujud sebab yang (1) tuh dah abis. Hehehe. Aku suka catatkan apa yang aku nak buat kat dalam buku nota kecik ni.


Buku nota besar BTN ni ada list kawan-kawan yang aku nak jemput untuk majlis aku nanti. Kalo teringat sape-sape aku tulis la kat dalam. Nanti bila nak tulis kad nanti takut ada yang tertinggal sebab kelupaan. Hehehe.


Thumb drive ni semua sangat penting ibarat nyawa aku. Hilang semua ni, aku mungkin akan hilang arah hidup kot. Hahahaha. Slaid-slaid PnP, installer dan macam-macam dokumen semua ada kat dalam ni.


Kunci KB aku dan juga kunci umah. Hehehe


Eh, tak lupa pen untuk menulis. Kalo takde pen aku nak tulis guna apa lak kan? Hehehe.


Last but not least, lipgloss Maybelline ni la. Aku tak reti nak pakai lipstick. Ni jer la yang aku mampu. Hehehe. Lagipun aku ni tak reti nak bermekap.

Hmm... sekarang ni aku nak selongkar handbag diorang ni plak:

  1. Mizzamy
  2. Shimahz
  3. Diya
  4. Azza
  5. Angriani
  6. Eza Sulyzza
  7. Zie aka PrincessRedBloodSnow
  8. Eriyinaz
  9. Kuncop
  10. Katiedokie
  11. Ladykiki

Done! :pandaGeli_33:Yeay! :pandaGeli_05:



17 comments:

  1. ~ adeh... dah pernah kena tag nih. tapi tak jawab2 sampai skang. hehehehe.... ~

    ReplyDelete
  2. amy,
    hahahha...kumpul jgn x kumpul :p

    ReplyDelete
  3. ekk~!! nak tgk ke apa dlm beg kuncop~?? malu ar, banyak sampah.
    kena gak ek~?? okey lar... :)

    ReplyDelete
  4. kuncop,
    aah.. nk jugak nk jugak!!! ekekekke

    ReplyDelete
  5. thanks krn sudi menyelengkor kan isi dlm handbag..akak dah puas ati dah...
    knp byk sgt buku nota tu??

    ReplyDelete
  6. huahuahuah ada gik molah tag beg tok.. hikss.. lak ek molah ahh.. suma kertas2 jak bayk.. wakakka

    ReplyDelete
  7. risanur,
    u r welcome.. knp byk sgt? xtau la kak.. mmg dh mcm tu kejadiannya.. ekekeke

    ReplyDelete
  8. kiki,
    i x kisah... bila2 jak... hehehhee

    ReplyDelete
  9. byk bende berharge dlm handbag ni....
    nk ragut ..
    bleh...
    hehe..

    ReplyDelete
  10. amer,
    hahahaha
    kalo ragut nnt repot polis siber :p

    ReplyDelete
  11. haha.. banyaknyer pendrive..

    ReplyDelete
  12. kenapa agak nya diperlukan thumb drive bebanyak tu kak...
    dah jadi keychain dah ..
    apo kato gi beli yg 4 gig dan masukkan suma nyer dlm tu,

    ker yg anda pegang tu dah 4 gig each, pocket tak tau nak komen dah lah:)

    ReplyDelete
  13. kmk dah tauk dah pa tag! hahaha... jakun ina juak! hahaha... ;p lak kmk jawab dengan penuh bersemangat! nantikan kemunculannya, wakakaka... ;p

    ReplyDelete
  14. inilah rahsia wanita. handbag mcm poket doraemon. byk brg.

    ReplyDelete
  15. menteil,
    aah..keperluan...haha

    pocket,
    mmg nk perlu byk.. suka..wakaka
    yg ada kt situ kn
    ada yg 1g, ada yg 2g, ada yg 8g
    selebihnya 256 & 512
    4 g mmg xde sbb terus beli yg 8g tuh
    hahahaha

    ina,
    hahaha...nang ada ktk..bluwekk :p

    meo,
    hehehehe.. blom ada baby lg
    kalo ada lg la mcm2 ada
    huhuhu

    ReplyDelete
  16. uyoo.. enpon dia kaler oren daaa.. waarrghh lapor2 heheeh

    ReplyDelete
  17. hehe...within this few days,adalah kamek post..keyh...gik mok adakan sesi photoshoot...hoho...

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥