7 comments
  1. 44KG!!
    kali dua tamba lapan baru dapat berat badan pocket,
    adoih laaaaa!!
    nak kena kurus lah gini..

    biarpun tak jelesh ngan HP tu,
    tp jelesh ngan external hard disk tu.
    naaaakkkk!!!

    ReplyDelete
  2. wah, indahnya rasa 1st mbak baby g jalan2.. hehehe.. iman bok cebulan dah ninjak spring, geee, kedak kakak nabihah juak dolok. tok mesti ibu iman dah x tahan dok umah... hehehe...

    indah perasaan jd ibu nak mira? mun keletihan tp nangga muka anak, ilang rasa lelah.

    semuanya tentang anak.. hehehe... lebih2 gik bab shopping. eheheh..

    seronok jd ibu... :)

    ReplyDelete
  3. hahaha... angau dgn iman indah, kak ira... sik pa, dpt difahami kenak ;) hehe... senanglah iman mok jalan-jalan dah da stroller. kmk nak pegi agak iman, eh, tapi kmk sik da kereta... ;( mun sik sempat, mintak maaf, a, kak ira...

    ReplyDelete
  4. pocket,

    hahaha.. jeles ke dgn seagate tu? rembat ler 1 kt kedai tu.. huhu

    nyza,

    best.. mun g pasar nektok mst nk nangga brg baby ajak.. ya yg best.. baju bermacam rupa.. hihihi

    eyna,

    oh.. xpa.. padu ktk ada juak gi masak2 ria? mun kmk ada pn kmk pantang mkn seafood lok.. n kmk nang x suka steamboat.. hehehe

    ReplyDelete
  5. kalau amy ada anak pun. amy sure yg amy ketepikan kepentingan sendiri. semuanya just for my anak. tapi tak tahu lah kan, belum berpeluang lagi nak ada anak sendiri. hahahaha....

    pergh.... hebat lah mc leh maintain 44kg. amy ni pun skang 42kg. duk berat2 camtuh jugak. tak nak turun2 dah.

    ReplyDelete
  6. kmk pun sik tauk nak kuar indah malam ya. zain embak. nya padah teman kak ija makan. ujung-ujung kmk org pegi masak-masak, hehe... mun meja steamboat ya dpt goreng ikan kembung, nang bergoreng ktk, kak ira... :))

    ReplyDelete
  7. Aihhh...pahal stroller anak kitak kedak stroller anak kamek hahhahahaha...

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.