6 comments
  1. mcm bagus je poncho ni...myra beli kat mane??bole la akak beli kalu ada rezeki nak breastfeed baby nati...

    ReplyDelete
  2. xpe mira..selalunya yang jadi cam mira (anak 1st x bf..anak 2nd sungguh2 bf) y jadi tegar lepas tu!
    n klu ad berminat aksesori bfeeding, BELI je! sbb klu dah 'melabur' byk2 susah kita nak give up bf ni!

    ReplyDelete
  3. kita ada. warna hijau semestinya. ya, sgt berguna bila mengepam dan juga NIP. best-best.

    ReplyDelete
  4. kak risa,
    mira beli online, akak google jer mst byk keluar website shopping yg jual ponco, mira beli kt onebabyworld, lelain leh tgk kt sarakids, enjoybreastfeed etc... leh akak beli pakej breastpump kt situ nnt

    ReplyDelete
  5. lea,
    wahhh.... sgt suka nasihat tu! nnt pas payday terus beli lagi... hahahaha

    cha,
    of course ler hijau cantik cha... hehehehe... mmg gila hijau yea

    ReplyDelete
  6. mek maok juak. nektok tgh survey breastpump juak. darwisy kuat nuntum esp. malam. every 1-1 1/2 hour. mamanya pun tkr shift, siang k tdo, mlm bejaga. hehe..

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.