4 comments
  1. Perghhh lain machiammm nasi kerabu dia tuu... tapi memikat selera pulak nengokk...

    ReplyDelete
  2. ok tercekik saya tengah2 feeling2 baca, tetiba hidup pas hahahaha

    ReplyDelete
  3. Sis Lin: sebab kalernya kot terangkat tp so-so jer sis.. hehehe

    Syaz Rahim: Iklan jer sebab sarawak nk buat prn jugaklah kononnya kan? hihi

    ReplyDelete
  4. Sangat sangat menyelerakan tau tengok nasi kerabu ayam percik tu. Jarang nampak nasi kerabu ayam percik kat semenanjung. Selalu ikan goreng, ayam goreng je. Sedihlah camni. Lauk ikan nasi dagang pun kuah dia nampak pekat tu. sedap nampaknya.

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.