25 comments
  1. Alololo dah pendek tambah double encemmmmm...

    ReplyDelete
  2. Handsome....
    Menawan hati ibu Aqil ni ha....
    Hihihihi

    ReplyDelete
  3. Kedak anak tua kamek. Time gik kecik semua orang geram nangga mukanya berambut kerinting. Bila dah besa tok pandey ilang golong rambutnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kmk anak tua ngn anak no 3 yg rambut golong... yg pempuan nektok x bergolong gilak tp rambut x lurus... ya nya salu angol ngn rambut nya.. haha

      Delete
  4. hensem....bergaya.
    cepat dapat menantu ni..

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. mula lah diorg perasan ensem kt umh bila dh gunting rambut... haha... budak² zaman skrg lain sikit mmg suka hensem²

      Delete
  6. hensemnya anak teruna dua orang ni.. :)

    ReplyDelete
  7. Alolooo... hensemnya semua adik beradik! Dah kena tebas, lapang nampak dah.

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Alhamdulillah.. tq auntie shida ☺️☺️☺️

      Delete
  9. handsome nya diaa!! grow up be a man tau! not a boy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah kak atie... insyallah... hehehe... ok x panggil akak?

      Delete
  10. Hensem dah Alan dan Imran. Dah besar masing masing demand nak rambut hensem. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. begitulah... cpt jer diorang membesar... dlu kecil org selalu ingat kembar tp sebenarnya tak

      Delete
    2. sebab badan lebih kurang sama besar. Itu yang nampak macam kembar agaknya kan.

      Delete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.