11 comments
  1. kakmim!!!!! how do u know my eyes is teary right now!!! hahah ok lawakkkkk kakmim ada magic

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah!! dah dah jgn nangis... sambung gelak sudahhhhh

      Delete
    2. lepas baca kakmim tag atie terus tergelak hahahaha

      Delete
  2. Lamaaaaa gila tak tengok video ni hahaha

    ReplyDelete
  3. Kmk sik penah nangga gik cerita tok Kakmim. Baca sinopsis kedak boleh layan jakk.. TQ for sharing Kakmim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videoklip jak tok eza tp ada storyline nya 🤭 biasalah sidak kpop nang rare sikit

      Delete
  4. Adoi teringat kawan-kawan zaman belajar. Saya tak minat kdrama tapi ulang-ulang jugakla tengok video klip lagu ni dengan diorang dalam laptop. Throwback sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua KLMJ bila tgk semula videoklip ni 🤭🤭😂😂

      Delete
  5. Mak aihh..lagu legend ni. Suka lagu ni dulu berapa kali dok ulang sampai boleh hafal tapi tak berapa betul lah pun..asal boleh..sedih tengok MV ni. huhu

    ReplyDelete
  6. aduuu sedih juak kisah di sebalik lagu tok...huhuhuhu

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.