21 comments
  1. wahhhhhh unik hadiah bday dpt bubur ayam & ikan ye hehehe

    ReplyDelete
  2. Seronoknya Alan dapat ikan! Firdaus ternampak... katanya bolehkah Daus ambil ikan tu? Cute betul ikan tu dalam bekas ada batu warna-warni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik firdaus x mtk beli ikan jgk kak

      Delete
  3. Memang lain dari yang lain ni kakmim. Untung masing masing dapat ikan comel. Seronok Alan bawa balik ikan dan bubur :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best kan? X terfikir pulak goodies mcm ni

      Delete
    2. Kann..memang tak terfikir. Tapi risau ada yang nangis nanti bila ikan mati. huhu

      Delete
  4. haaa... ni memang tak pernah dengar. Alan jaga baik2 ya ikan tu

    ReplyDelete
  5. wah, bestnya, Alan dapat ikan. Ikan apa tu, kakmim, kalau boleh saya bertanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trend org skrg kn suka bela ikan laga.. hehehe

      Delete
  6. Oooo... ikan laga rupanya. :)

    ReplyDelete
  7. Haah unik bagi ikan. Makanan pun unik, jarang orang bagi bubur nasi. Apapun rezeki jangan ditolak.

    ReplyDelete
  8. Wow.. rare sungguh pemberian ini..
    Tak pernah jumpa lagi orang bagi ikan dan bubur.. Idea yang menarik..

    ReplyDelete
  9. waaaaa !! jaga elok2 ikan tu alan! tak saba nak tgk update yg dia dah besar

    ReplyDelete
  10. Ada kenangan berik anak ikan tok oh. Kreatif juak cdak parentsnya bagi hadiah kedak tok. Memorable.

    ReplyDelete
  11. Uniknya beri ikan. Menarik idea ni.

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.