12 comments
  1. Tak boleh dengar lagu ni bila ada majlis perpisahan. Laju je turun air mata ni nanti. huhu
    Kalau tak ada majlis pun bila dengar terus rasa terkenang. huwaaaa

    ReplyDelete
  2. omg, muka kakmim tak berubah dari dulu sampai skrg, maintain cantik dan manis dan ayu jugaaa

    ReplyDelete
  3. sedih lagu ni....nangis2 nyanyi dulu. sama la..masa BTN jugak....

    ReplyDelete
  4. Rasa sayu dan pilu dengar lagu begini.
    Wah! Ada kenangan mengusik jiwa rupanya ye...heheheheee.

    ReplyDelete
  5. alorhhhh lagu legend tokk! masa sekolah mesti mok ada lagu tok time farewell cikgu cikgi..haha

    ReplyDelete
  6. Nenga lagu tok mesti rasa mok nangis olehnya. Lamak sik nenga lagu tok.

    ReplyDelete
  7. Lagu ni siapa je yang tak hafal kan kalau dari zaman2 kite dulu hihihi

    ReplyDelete
  8. salam kenal kakmim.... lagu ni lagu rasmi opis ila.... sgt byk kenangan

    ReplyDelete
  9. Teringat zaman sekolah dengar lagu ni. Memang sedih.

    ReplyDelete
  10. Best lagu tok kakmim. Hehe. Mun ada hari feeling-feeling dikit, layan juak lagu tok. Pakei meluahkan rasa hati.

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.