12 comments
  1. dia luah perasaan melalui lagu ni ke? nostalgia betul..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah tiara... ada lah jugak benda utk dikenang di kemudian hari... hihi

      Delete
  2. Wah.. ekspresi melalui lagu tapi kan pada Sha pemahaman setiap orang untuk sesebuah lagu tu kadang berbeza..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan sha? sbb cara kita interpretasi data tu kdg x sama.. tp sy ambik endah x endah je zaman tu

      Delete
  3. jiwang karat jugak akak ni hehehhe...

    ReplyDelete
  4. Mesti mat jiwang tu suka tuju lagu..hihi..kenangan betul lagu ni ye kakmim. Pertama kali dengar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah la selalu jer jumpa orang yang suka tuju² lagu ni... hehehe... last² jumpa suami pun suka jugak dgn lagu².. haha

      Delete
  5. Zaman saya sekolah menengah pun ramai kawan- kawan yang menyelitkan lagu dalam surat cinta..Kawan-kawan la..Saya takkkk...hihihihi

    ReplyDelete
  6. sesekali terkenang kisah lama..cinta tak semestinya bersatu..huhu..

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.