13 comments
  1. mmg cari yg ini jugaaa!!!
    gi siam mmg borong paste tomyam ni... sedapp!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paling senang.. campak2 je protein ke seafood ke dan sayur.. siappp!!

      Delete
  2. Biasa jugak pakai yang ni. Berbotol botol dah pakai hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paling best masak utk buka puasa.. sonanggg.. hihi

      Delete
  3. dana pun suka pakai paste tomyam nih... layan betul rasanya

    ReplyDelete
  4. Sedap tak pes tomyam yang ni kakmim? Nampak hampir kosong tu tanda sedap tu :)

    ReplyDelete
  5. masih tak pandai nak masak tom yam walaupon guna paste... hahaha

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.