PdPR PSV Tahun 1: Buat Origami Sampan

Hai onti angkol.
Minggu lepas PSV Awan kena buat origami sampan.
Setiap minggu PSV kena buat sesuatu.
Sampan ni Ibu ajar sebab senang boleh lah Ibu ajar.
Selain buat sampan Ibu selalu jugak buat aeroplane untuk Awan.

Macam biasala lepas siap cikgu suruh ambik gambar dan hantar ke wasap cikgu.

Ini kacang je nak buat.
PSV minggu ni kena buat boneka.
Awan tak buat lagi ni.
Hihihi.

 

Post a Comment

11 Comments

  1. Hahaha sampan ni mmg pebret buat dulu2 ni hhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? Ni ala kapal layar.. 1 lg tu yg mmg mcm sampan siap boleh buat atap lg 😂😂

      Delete
  2. Sudah lupa macam mana buat sampan.

    ReplyDelete
  3. Cuba buat origami Duit pulak... Not 100...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa bercinta2 dgn ayahnya dlu suka buat origami love dpd duit rm2 bg kt ayahnya.. masih pulak ayahnya simpan.. skrg dh lupa mcm mana nk buat

      Delete
  4. ada satu versi lain origami sampan yg saya tau

    ReplyDelete
  5. Comel sampannya siap diwarnakan. Lupa dah cara nak buat sampan macam ni.

    ReplyDelete
  6. Lupa dah cmane nak buat. Dah berbelas tahun habis sekolah. Haha

    ReplyDelete
  7. Kadang-kadang rasa seronok juga ikut buat kerja anak-anak.

    ReplyDelete
  8. hahaha comel je buat sampan. warna pun cantik!

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥