Tips Khusyuk Solat


Ibu perati jer ko nak 😎😎

Idlan ni kalau solat suaranya memang nak lawan suara imam. Selalu sangat macam tu. Kita pun boleh konpius siapa imam ni 😂😂😂

Satu malam tu suaranya tak kedengaran. Hanya berkumandang suara imam jer.

Ibu pun menyorok tepi pintu nak tengok apa kejadiannya suaranya tak kedengaran seperti selalu.

Rupanya!! Orang khusyuk sangat solat sampai pejamkan mata... Wa cakap luuuu😅😅😅😅

Memang khusyuk ah!! 🤣🤣🤣

Anak oh anak 😍😍😍 macam² hal jer 🙊

Oops.. Maaf ye ni bukan tips serius nak khusyuk solat. Ni tips anak² Kakmim jer. Hehehehe 😌

Post a Comment

0 Comments