Follow Us @soratemplates

30/11/2019

Idlan masa 3 bulan

Salah 1 sebab tak menyesal aktif di FB ialah FB kan suka throwback gambar-gambar atau status-status lama kita di FB. Contoh macam gambar kat bawah ni:


Gambar 4 tahun yang lepas, masa ni si bongsu ni baru je 3 bulan. Gelap sangat kulitnya! Hahahaha. Ingatkan bila dah besar bertukar kulit macam abang-abangnya rupanya tidak! Hahaha. Masihlah dia dengan kulit yang tak berapa nak cerah. Memang anak Ayah sangat ni walaupun muka Ibu.

Apapun, terima kasih FB. Setiap hari boleh KLMJ kisah-kisah lalu. Tak rugi update gambar dan status dulu-dulu.


2 comments:

  1. Kedak anak nombor duak kamek. Ingatkan bila dah besar dikit cerah sikit kulit. Tapi... Macam ya juak. Sik hal janji anak² sihat jak dah syukur.

    ReplyDelete
  2. Ne nk molah.. dh ayah sidak bkn cerah pun.. mestilah ada ambik ayah juak bah... hehehe.. tp kulit mun x brp cerah tok bagus gik sebenarnya... kulit sihat... mcm omputih suka kulit tan... hehehhehe

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥