Follow Us @soratemplates

05/02/2021

Menunggu Bahagia 1

Khabarnya Bahagia 1 sudah dalam perjalanan ke penyumbang bahagia. Lama jugak menunggu kehadiran Bahagia 1 ni. Agak-agak besok boleh ke nak memeluk dia Bahagia 1?

Ingat lagi tak? Apa Lagi Yang Lebih Membahagiakan

Inilah percubaan pertama saya. Masih belum mahir merungkaikan idea. Insya Allah masih belajar lagi. Slow slow jalan. Hihihi.



26 comments:

  1. Yah... Moga terus berjaya sis. Mesti boleh ya.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Buku antologi ๐Ÿคญ๐Ÿ‘๐Ÿป

      Delete
  3. Replies
    1. Cuba2 je.. thn lepas punya cerita ๐Ÿ˜‚

      Delete
  4. Karya kakmim akan muncul dalam Bahagia 1 ke?

    ReplyDelete
  5. Semoga penantian berakhir dengan kebahagiaan.

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Syaz lg hebat ๐Ÿ’ช๐Ÿป๐Ÿ’ช๐Ÿป

      Delete
  7. Semoga berjaya sebagai penulis ilmiah.. Membaca membuat otak kita berfungsi d mengelakkan nyanyok (pun info dr membaca) hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antara cabaran menulis.. mmg kena byk membaca.. hehe

      Delete
  8. Dah sampei kelak, padah k. Nak meli nya. Semoga terus menulis dan berkarya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mun makei jnt lmbt cerita kmk.. sidak di sinun rami dh dpt

      Delete
  9. Semoga terus sukses dan dikurniakan ilham utk terus menulis, Kakmim.

    ReplyDelete
  10. Tahniah Kakmim! Proud of you kak, keep it up. Semoga terus maju dalam penulisan. Terselit nama Alan di situ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih bertatih lg.. sekadar cuba2.. anyway tq fiza

      Delete
  11. kakmim tulis buku ke? semoga sukses ye :)

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥