Wordless Wednesday: Laksa Sarawak

Tapau saja

Laksa Sarawak for breakfast


 

Post a Comment

17 Comments

  1. Kakmim....bestnya Laksa Sarawak. SA suka makan the real laksa Sarawak di Sarawak...haaa...pernah baut kerja giler terbang ke SArawak semata- mata nak makan laksa sarawak dan mee kolok Hj Saleh..ni dah lama x pergi ni...

    ReplyDelete
  2. laksa penang je sllu mkn..
    laksa sarawak xpernah rs.. huhu

    ReplyDelete
  3. Saya terliurrrr... dah banyak kali dah tengok laksa Sarawak Kakmim kongsi. Rasanya kena cari pes laksa Sarawak kat Shopee dan buat sendiri lepas ni :)

    ReplyDelete
  4. bestnya laksa sarawak.. nak tapau mcm tak sampai je rasanya. kena gi makan kat kedai jugak baru feeling

    ReplyDelete
  5. yummy
    lupa dah rasa, last mkn 10 thn yg lalu huhu

    ReplyDelete
  6. Pernah sekali je rasa laksa sarawak, itu pon kat sini je, tak tau lah authentic ke tidak

    ReplyDelete
  7. Wahhh menggoda betul laksa sarawak dia. Tapi sayang saya tak pernah makan lagi. Nak rasa sikit boleh? :)

    ReplyDelete
  8. sdpnya kak... lama tak makan laksa sarawak

    ReplyDelete
  9. Seumur hidup ccl, baru sekali ccl makan laksa sarawak . Itu pun masa jejak kaki kt negeri sarawak.sedap juga rasanya

    ReplyDelete
  10. La...ingat Mim masak...hihihi
    Mim..yang panjang halus macam jarum tu tumbuhan apa tu?

    ReplyDelete
  11. Lama tak makan laksa Sarawak. Khamis baru baca entry ni. Hihi

    ReplyDelete
  12. Saya bukan orang Sarawak, tapi saya suka makan laksa Sarawak.. Laksa Utara dan Laksa Johor saya tak makan.. Hihi

    ReplyDelete
  13. Wah! Udang melingkar-lingkar dalam mangkuk!

    ReplyDelete
  14. laksa sarawak ade udang..aduhai xleh mkn la camni heheee

    ReplyDelete
  15. sedappppnya. pernah mkn sekali laksa sarawak, sedappppp..

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥