Kayuhan Minggu 2

Pagi ni lepas subuh kami laki-bini dah siap-siap nak berkayuh
Encik Suami suh ambik 'gula' dulu sebelum kayuh
So saya minum Nestum 3 in 1
Dia pulak Horlick 3 in 1
Lepas warming up ala kadar, pusing-pusing lorong sekejap 
Lepas tu baru start kayuh
Target saya pagi ni Encik Suami letak 8 km je
Mampu ke? 

Ni gambar dah sampai rumah dah
Saya sambung skipping, Encik Suami sambung kayuh lagi

Tak sampai pun KPI 8 km
Hihihi! 
Tapi boleh lah kan hampir 7 km pusing taman
Encik Suami cakap lepas ni training tambah speed kayuh pulak
Doakan saya istiqamah ya 😊😊



 

Post a Comment

5 Comments

  1. WAH...Seronoknya...SA baru nak kayuh etang ni...x tau berapa pusingan dapat nanti ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah!!! All the best kak.. pakai apps nnt senang detect.. hehehe

      Delete
  2. dari smlm. akak. nk. komen. x dpt2. ni. mim. entah asyikk sangkut je

    cayalahh mim, good luck
    kayuhh kasi. peluh
    bagus xtvt ni

    ReplyDelete
  3. waaa rajinnyaaaaaaa ... goodluck tau sis :)

    ReplyDelete
  4. Terbaik kak mim. semakin hampir mencapai KPI tu. Takpe, next round gerenti boleh capai tu.

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥