Follow Us @soratemplates

04/08/2020

#theIMANs di Hari Raya Qurban


Hari Raya Haji bertemakan hitam

Sebenarnya tak suka kaler hitam. Beli baju ni pun sebab sepatutnya pakai tahun lepas masa majlis kahwin adik ipar. Tapi ada masalah pulak parcel hilang ke camne terus pos lambat sampai. So baru rasmi masa raya haji hari tu.

Ibu dan kakak sedondon baju beli untuk hari raya hari tu tapi Ibu dah pakai pi keja sekali 😂

Dan si Ayah layan dengan jubah jer takmo pakai baju Melayu si hitam manis tu 😁

Dan hari raya haji hari tu kami baca doa selamat sikit untuk birthday atok Kakmim yang ke-77. Kebetulan kan jatuh pada 31 Julai so selepas solat Jumaat baru kami sekeluarga ke umah tok aki.

Adik beradik mak Kakmim. Kurang sorang sebab yang bongsu tinggal di Tawau, Sabah. Boleh teka tak yang mana sorang Mak Kakmim? 😎









No comments:

Post a Comment

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥