15 comments
  1. Orang Sabah nak buka puasa dah ni.
    Masak sajalah apa yang ada di dapur heheheee. Banyak nanti menunya tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul betul.. bln puasa masak apa je pun habis.. hehehe

      Delete
  2. Replies
    1. Xde bazaar kt sini wak.. org jual kedai2 tepi jln je ada tp mcm x best je.. hihi

      Delete
  3. Biasa la kadang dah hujung2 ni blur nak makan apa...
    kat rumah ni pun jenuh pagi2 dah pk nak berbuka apa hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul betul.. nnt akhir ramadhan nnt kompom ada berbuka kepsi.. rutin tahunan cmtu lah ๐Ÿ˜‚

      Delete
  4. Replies
    1. Bila teringin menjadilah kak.. dpd order pizza baik buat sendiri puas mkn.. pizza pn pizza frozen ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

      Delete
  5. Ini la masalah kita ibu- ibu kan....selalu buntu x tau nak masak apa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua mak mak.. begitulah ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

      Delete
  6. saya tak masak, beli jer...

    ReplyDelete
  7. menu berbuka simple pun okay jugak. saya pun paling simple masak mee goreng je senang :)

    ReplyDelete
  8. Wah.. Berbuka pasta. I loiike

    ReplyDelete

Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Tahniah tau kerana jadi orang yang terbaik. Terima kasih juga kerana komen yang baik-baik.