Takde Idea Masak Apa


Ehem.. dah masak ke tu? 
Saya tak masak lagi ni. 
Gambar atas tu gambar berbuka hari bila entah. Hihihi.

Post a Comment

16 Comments

  1. Orang Sabah nak buka puasa dah ni.
    Masak sajalah apa yang ada di dapur heheheee. Banyak nanti menunya tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul betul.. bln puasa masak apa je pun habis.. hehehe

      Delete
  2. Replies
    1. Xde bazaar kt sini wak.. org jual kedai2 tepi jln je ada tp mcm x best je.. hihi

      Delete
  3. Biasa la kadang dah hujung2 ni blur nak makan apa...
    kat rumah ni pun jenuh pagi2 dah pk nak berbuka apa hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul betul.. nnt akhir ramadhan nnt kompom ada berbuka kepsi.. rutin tahunan cmtu lah 😂

      Delete
  4. Replies
    1. Bila teringin menjadilah kak.. dpd order pizza baik buat sendiri puas mkn.. pizza pn pizza frozen 🤣🤣

      Delete
  5. Ini la masalah kita ibu- ibu kan....selalu buntu x tau nak masak apa

    ReplyDelete
  6. saya tak masak, beli jer...

    ReplyDelete
  7. menu berbuka simple pun okay jugak. saya pun paling simple masak mee goreng je senang :)

    ReplyDelete
  8. Wah.. Berbuka pasta. I loiike

    ReplyDelete
  9. pergh!! Sedap menu tu kak mim..

    ReplyDelete

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥