Follow Us @soratemplates

18/02/2019

Sejadah Kesayangan

Merenung sejadah selepas solat dan teringat ni lah sejadah yang aku dah guna sejak dari sekolah rendah lagi. Bukan tak ada sejadah lain di rumah tapi bila ko pindah rumah sendiri sejadah ni pun ikut pindah sekali. Sentimental value sejadah ni tak ternilai rasanya. Hmm... Sebak plak rasa ๐Ÿ˜”



Lets Maghrib countdown!! Lepas tu nak masak dinner lagi. Daaa ๐Ÿ˜

No comments:

Post a Comment

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥