Berlibur di I-City


Tak abis lagi cerita di i-City. Hehehehe. Budak-budaklah yang paling happy di sini. Kalau takde duit berkepuk takyahlah ke sini. Anak-anak kalau boleh, semua diorang nak main. Nak beli tiket pulak senang jer, guna apps jer direct potong dari online banking korang. Pastu download jer QR code kat checkpoint tempat yang kita nak main. Fuhhh... nasib baik #theIMANs dapat dikawal malam tu. 

Ibu dan Ayah

Ini #mfbnfamilia

Pergi mana-mana pun mesti nak main merry go round macam ni.

4/6

Abam & Awan.. si no 2 dan no 3

#teampaskal ni

Sulung dan bongsu

Mereka yang di tengah-tengah. Ni agak rare sikit sebab main atas air. 

Nak balik ke homestay singgah sini dulu bergambar dengan unta.

Tengok kaki Awan.. hahaha.. sape entah ajar pose macam tu

Yang naik train tengok view dari atas tu, entah apa ke namanya. Dah semua nak naik, terpaksa Ibu naik temankan. Mak ai, gayatnya berpusing² atas tu. Nak ambik video pun takdan. Pegang hp jer tangan gegar takut plak hp jatuh ke bawah. Yang si anak bujang bukan ada perasaan. Ibu sampai nak nangis jer atas tu. Tapi masa tengok orang lain round kat 'atas' tu macam rilek jer. Hahaha. Video takde, gambar lagilah takde kenangan naik train tu. Staff memang ada ambik gambar tapi bila dah ko takut memang ko tak ready lah nak dicandid. Hahahaha.

Post a Comment

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥

Previous Post Next Post

Contact Form