Follow Us @soratemplates

10/02/2019

#10yearchallenge

Sesuai sangatlah #10yearschallenge dengan blog ni. Sepanjang 10 tahun lebih ni memang blog ni ada ups and downs. Mulanya aktif, banyak posting. Lepas tu semakin berkurang sejak adanya media sosial seperti FB dan IG.

Belakangan ni memang kakmim sedaya upaya nak buat 1 posting sehari. Sayang kat blog ni banyak kenangan. Rasanya sepanjang pregnancy semuanya ada cerita masing-masing kecuali pregnancy ke-4 yang takde cerita pun kat sini. Kesian si bongsu.

Aha.. 10 tahun ye? Si sulung kakmim pun dah 10 tahun tahun 2019 ni. Sesuai kan? Lagipun memang cerita dia yang banyak dalam blog ni. Itulah specialnya jadi sulung. Hehehe.


Dulu semua progres #anakno1 memang cerita kat sini. Dulu pun pernah guna nickname Ibu Iman jugak. Hehehe.

Begitulah kenangan 10 tahun lebih berblog. Nak baca kisah #anakno1 ni senang cer klik jer label IMAN. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

No comments:

Post a Comment

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥