Follow Us @soratemplates

14/08/2020

Lauk Simple Yang Menyelerakan

Lauk simple jer tapi sangat menyelerakan. Dah la sonang jer tak ambik masa pun nak berperang di dapur. Siapa suka lauk macam ni? ๐Ÿ˜‹

Sayur terung asam rebus belacan, ikan goreng untuk anak-anak, telor dadar pelengkap hidangan & si cencaluk perah limau yang mabeles ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹

Ini ha.. terung asam atau terung emas. Bentuknya bulat berwarna oren. Rasanya masam. Rebus jer. So senang. Ni masa demam takde selera makan memang sedap menghirup kuah sayur rebus ni, ada masam-masam, pedas gitu. Kalau tumbuk cili banyak memang la pedas kan? Tak pedas tak kick la.

#theIMANs panggil telor dadar ni telor pizza. Diorang takmo letak bawang, ikut je la

Cincaluk yang diperah limau.. nyum nyum

Jangan marah ye, ikan goreng bersusun-susun hora-horey ๐Ÿ˜‚
 

No comments:

Post a Comment

♥ Cakap yang baik-baik, tulis yang baik-baik bukan sebab kita nak tunjuk baik. Terima kasih kerna komen yang baik-baik. ♥